Arkadia Restauracja Hotel brand logo

REGULAMIN HOTELU ARKADIA***

1. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.

2. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

3. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.

4. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

5. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.

6. Hotel ma obowiązek zapewnić:
 warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
 bezpieczeństwo pobytu,
 profesjonalną i uprzejmą obsługę,
 sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa.

7. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
 udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
 przechowywania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelowym sejfie,
 przechowywania bagażu gości zameldowanych w hotelu.

8. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

9. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te niezostaną oddane do sejfu w recepcji.

10. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.

11. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.

12. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz upewnić się, że drzwi zostały poprawnie zamknięte.

13. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

14. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.

15. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

16. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.

17. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.

18. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też winny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.

19. W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu pozna wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.

20. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

21. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.

22. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.

WAŻNE TELEFONY
Recepcja - 100
Restauracja - 300
Room Service - 300
Alarmowy -112
Policja - 997
Pogotowie - 999
Straż pożarna -998
Informacja miejska - 94 91
Biuro numerów - 118 912
Biuro numerów międzynarodowych - 118 913

INFORMACJE PRAKTYCZNE
Poniższe informacje praktyczne ułożone są w porządku alfabetycznym.

Apteczka

Znajduje się w Recepcji tel. 100.

Bagaż
Przechowalnia bagażu znajduje się przy Recepcji tel. 100.

Depozyt
Znajduje się w Recepcji tel. 100.

Doba hotelowa
Doba hotelowa od poniedziałku do piątku trwa od godziny 14.00 do godziny 10.00 następnego dnia. W weekendy 14.00-12.00. Życzenie przedłużenia pobytu gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości i jest to dodatkowo płatne.

Dodatkowe wyposażenie
Jeśli macie Państwo życzenia dotyczące dodatkowego wyposażenia pokoju, ścielenia łóżek, zmiany pościeli, dodatkowych koców, lampy, przyborów toaletowych, ręczników, poduszek itp. z przyjemnością je spełnimy. Prosimy o kontakt z recepcją tel. 100.

Dostawka
Dysponujemy dodatkowymi łóżkami, które w miarę możliwości, na życzenie gościa umieszczamy w pokoju. Są one dodatkowo płatne. Prosimy o kontakt z recepcją tel. 100.

Dzieci
Dzieci zameldowane wraz opiekunami do lat 5 nie płacą za pobyt w naszym hotelu jeśli śpią w jednym łóżku z opiekunem lub w łóżeczku dziecięcym. Możliwa jest także dostawka za dodatkową opłatą.

Elektryczność
W pokoju i łazience 230V.W Recepcji można wypożyczyć przejściówki i ładowarki do telefonów.

Ksero
Dostępne jest 24 h w recepcji, dodatkowo płatne.

Internet
Bezprzewodowy – bezpłatny w pokojach, w Holu Recepcyjnym oraz w Restauracji i Sali Konferencyjnej. Wybierz sieć : arkadia-hotel, Hasło: arkadia321

Karty kredytowe
Akceptujemy zapłatę następującymi kartami kredytowymi: Eurocard-Masercard, Visa, Maestro, Diners Club, JCB, Polcard.

Łóżeczka dla dzieci
Dysponujemy łóżeczkiem dla dziecka do lat 3. Łóżeczko jest nieodpłatne wstawiane do pokoju na życzenie gościa. Prosimy o kontakt z Recepcją tel. 100.

Parking
Przed hotelem znajduje się bezpłatny, niestrzeżony parking. Zarzeczy pozostawione w aucie odpowiada właściciel.

Pranie wodne i chemiczne
W hotelu oferujemy usługi prania wodnego czyszczenia. Usługi wykonywane są przez 7 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Jeżeli pranie zostanie pozostawione w Recepcji przed godziną 9.00 zwrócone będzie następnego dnia rano po godz.9.00. Torba na pranie znajduje się w szafie. Szczegółowych informacji udziela Recepcja hotelu tel. 100

Prasowanie
Usługę prasowania służymy codziennie. Jest to usługa odpłatna. Żelazko i deskę do prasowania można wypożyczyć przez 24 h w Recepcji bezpłatnie.

Przybory do szycia
Dostępne są w Recepcji

Recepcja/Rezerwacja
Jest doradcą Gości i służy pomocą przez całą dobę pod numerem tel. 100

Restauracja
Czynna od poniedziałku do niedzieli w godz. 12.00 - 22.00. Menu dostępne jest folderze hotelowym.

Room Service
Zapraszamy do korzystania z usługi gastronomicznej w pokoju hotelowym w godzinach otwarcia restauracji. Czas oczekiwania na zamówienie do 30 minut. Opłata za room service – 20 PLN. W celu złożenia zamówienia prosimy o kontakt z Restauracją tel. 300.

Rzeczy znalezione
Informacji dotyczących rzeczy zagubionych na terenie Hotelu i Restauracji udziela Recepcja tel. 100.

Sala Konferencyjna
Posiadamy salę konferencyjną na 60 miejsc, wyposażoną w profesjonalne nagłośnienie i sprzęt multimedialny. Rezerwacja sali prowadzona jest przez Recepcję tel. 100.

Sauna i Jacuzzi
Ze względu na sytuację epidemiczną Sauna i Jakuzzi są czasowo wyłączane z użytku. Znajduje się na piętrze. Korzystanie z sauny i jacuzzi możliwe jest codziennie od godz. 10.00 do 22.00 po wcześniejszej rezerwacji.Chęć rezerwacji uzyskania dostępu do mini SPA proszę zgłaszać w Recepcji tel.100.

Sejf hotelowy
Prosimy o korzystanie z sejfu, który znajduje się w szafie pokoju, a także w Recepcji. Odpowiedzialność Hotelu z powodu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, biżuterii, papierów wartościowych oraz przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, o ile te przedmioty nie zostaną zdeponowane sejfie hotelowym

Siłownia
Znajduje się na piętrze, dostępna jest dla wszystkich gości.

Śniadanie
Wliczone jest w cenę pokoju. Serwowane od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-9.00, w weekendy i święta w godz. 8.00-10.00 w Restauracji. Jeśli planują Państwo wyjazd przed godziną serwowania śniadań, prosimy zgłosić to w Recepcji wieczorem w przeddzień wyjazdu. Przygotujemy Państwu pakiet śniadaniowy.

Taxi
Prosimy o kontakt z Recepcją.

Telewizja
Wykaz dostępnych kanałów znajduje się w folderze. Nasze telewizory działają w systemie IPTV, który umożliwia przeglądanie stron internetowych oraz korzystanie z dostępnych aplikacji.

Usługi kurierskie

Usługi kurierskie mogą być zlecane w Recepcji po uprzednim ustaleniu kosztów.

Usterki
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek w Państwa pokoju (przepalona żarówka, niesprawny telewizor, itp.) prosimy o kontakt z Recepcją.

Wiadomości i korespondencja
Wiadomości i korespondencja będą dostarczone do Państwa pokoju natychmiast po ich otrzymaniu.

Lobby Room
Znajduje się na piętrze i dostępny jest dla wszystkich Gości.

Wyjście awaryjne

W przypadku zagrożenia ewakuacja odbywa się dwoma klatkami schodowymi. Droga ewakuacji jest oznaczona piktogramami. Schemat ewakuacji dostępny jest w folderze.

Zakaz palenia
We wszystkich pokojach i pomieszczeniach hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Kara za nieprzestrzeganie zakazu wynosi 400 zł.

Zamki w drzwiach
Drzwi hotelowe otwierane są na karty magnetyczne. Opuszczając pokój prosimy upewnić się, czy drzwi są dobrze zamknięte.

Zwierzęta
Przyjmowane są w hotelu za dodatkową opłatą 50 PLN za dobę.Prosimy nie wprowadzać zwierząt do restauracji.

WSKAZANIA NA WYPADEK POŻARU DLA OSÓB PRZEBYWAJĄCYCH NA TERENIE OBIEKTU

W przypadku zauważenia dymu lub ognia prosimy:
 Natychmiast powiadomić Recepcję o rodzaju i miejscu zagrożenia podając numer swojego pokoju.
 Uruchomić sygnalizację alarmową.
 Ściśle stosować się do poleceń personelu hotelowego i strażaków , jeżeli są na miejscu akcji.
 Personel jest przeszkolony w zakresie ochrony przeciwpożarowej i udzieli Państwu pomocy.
 Droga ewakuacyjna oznaczona jest piktogramami.
 Ewakuacja odbywa się tylko klatkami schodowymi.