Arkadia Restauracja Hotel brand logo

SZANOWNI PAŃSTWO ! W związku z wymaganiami ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WEzwanego dalej „Rozporządzeniem”, znanym też jako „RODO”, informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ARKADIA.
Kontakt z Administratorem jest możliwy pod:
tel.: (+48) 71 303 56 56;
e-mail: recepcja@arkadiahotel.com.pl
adres korespondencyjny: ul. Zachodnia 12, 55-220 Jelcz-Laskowice

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach:
• świadczenia usług
• wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią
• działań marketingowych, jeżeli wyraził/a Pan/Pani na to odrębną zgodę

Podstawę prawną przetwarzania stanowią 1) art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy” (np. zameldowanie, świadczenie usług); 2) art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia „przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze” (np. wystawianie faktur); 3) art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia „przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora” (np. dochodzenie roszczeń); 4) art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia „osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów”(np. informowanie o eventach)

Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawnione następującym kategoriom odbiorców: podmiotom obsługującym płatności kartami płatniczymi lub obsługującym płatności elektroniczne, podmiotom związanym z dokonaną przez Państwa rezerwacją, wybranym podmiotom działającym na zlecenie Administratora przy obsłudze spraw księgowych, podatkowych, doradczych, prawnych i windykacyjnych, podmiotom świadczącym usługi pomocy technicznej udzielanej Administratorowi i dostawcom rozwiązań informatycznych umożliwiających prowadzenie Administratorowi działalności oraz organom publicznym działającym na podstawie mających zastosowanie przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny i określony w przepisach prawa.

Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Z przepisów z zakresu ochrony danych osobowych m.in. z Rozporządzenia wynika w jakim zakresie z każdego z tych praw można skorzystać. Zależeć to będzie w szczególności od podstawy prawnej i celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Jeżeli podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, to zakres danych wymaganych do zawarcia umowy jest komunikowany, osobie której dotyczą. Niepodanie danych skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy lub też brak podania niektórych danych może utrudnić Administratorowi kontakt w celach informacyjnych związanych ze świadczeniem usługi.

W przypadku danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, podanie tych danych i wyrażenie zgody są dobrowolne. Informujemy, że taką zgodę można wycofać w każdym czasie.

Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji wywołujących skutki prawne w tym do profilowania.